2009-02-24

Tillbaka, och här för att stanna(förhoppningsvis)

Ja, jag har ju som märkbart inte bloggat alls mycket sen i sommras förra året. Det rann liksom ut i sanden eftersom det inte hände speciellt mycket i mitt liv, mest pga av att jag inte jobbade eller gick i skola och således satt hemma mest och segade vid datorn och tjötade skit på ventrilo(google för er som inte vet vad ventrilo är).

Och visst, jag jobbar inte heller nu(även om jag tvingas gå till AF) och jag går inte i skolan heller. Men! En stor sak har hänt; Jag har fått barn! Ja, så är det. Min dotter Evelina har kommit till världen. Och i och med detta så har ju dagarna blivit lite mer händelserika så att säga. Så jag tänkte ta tillfället i akt och sitta här och tjöta om blöjbyten och nappflaskor istället. Kul va?

Jaja, klockan är nu halv 6 på morgonen och jag borde gå och lägga mig, men förmodligen blir det som alltid och jag sitter uppe till kl 8 och sen somnar jag till Vakna Med The Voice på Kanal 5.

På tal om Kanal 5 så hoppas jag alla såg RAW i går kväll på just Kanal 5. Medverkande då va Aron Flam och Petra Mede, Aron har jag aldrig sett/hört innan och han va ganska så underhållande faktiskt. Sen var det ju då Petra Mede som jag egentligen aldrig gillat speciellt mycket. Men igår va hon bättre än väntat, även om hon så uppenbart plagierat Lisa Lampanelli's stil på skämt och tillochmed fått titeln "Swedens queen of mean" som då kommer ifrån just Lampanelli's titel "Queen of Mean". Men jaja, jag gillar Lisa så Petra är väl rätt rolig ialla fall :>

Men nu är det dags för mig att som sagt dra mig mot sänghalmen. Jag lämnar er med dagens låt;

Kalmah - Alteration

God natt(eller morgon beroende på hur man ser det).

Inga kommentarer: