2009-02-26

Småbarn.. Och farbror doktorn.

Jag har mestadels bra minnen av "farbror doktorn" när jag va liten.. Man gick dit, fick nån spruta och sen en klubba och om man hade tur en glass eller en Kalle Anka tidning av morsan.

Anledningen att jag kom att tänka på just det är att jag och Jessica ska till barnmorskan med Evelina imorgon där vi har en tid med just läkaren.. Och nu har jag då blivit informerad av vad exakt det är dom ska göra med henne och min bild av den snälla farbror doktorn har bytts ut till någon Dr Mengele kopia. Det ska slitas och dras, slungas och nypas och gud vet allt.. Och jag som tycker det är sjukt obehagligt när Evelina är sådär hjärtskärande ledsen när hon får ont..

Jag längtar verkligen inte =/.

Här har vi föressten en bild på henne, hur kan man vilja nypa och dra i henne? :S

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer: